اریک تن هاخ پس از شکست تلخ منچستریونایتد مقابل تاتنهام، ابراز ناامیدی کرد اما تاکید داشت که شیاطین سرخ به زودی به مسیر موفقیت باز خواهند گشت. تن هاخ در مصاحبه با اسکای اسپورتس گفت که از عملکرد تیمش راضی نیست و به دنبال یافتن راه حل برای مشکلات موجود است. او همچنین بر اهمیت روحیه بالای […]

اریک تن هاخ پس از شکست تلخ منچستریونایتد مقابل تاتنهام، ابراز ناامیدی کرد اما تاکید داشت که شیاطین سرخ به زودی به مسیر موفقیت باز خواهند گشت.

تن هاخ در مصاحبه با اسکای اسپورتس گفت که از عملکرد تیمش راضی نیست و به دنبال یافتن راه حل برای مشکلات موجود است. او همچنین بر اهمیت روحیه بالای تیم و حمایت هواداران تاکید کرد.

درباره بازی با تاتنهام

من فقط یک بار بازی را مرور کردم. البته برای درک بهتر، بعضی صحنه‌ها را چند بار نگاه کردم، ولی در کل یک بار کافی بود. عملکرد بدی داشتیم و من باید مشکلات را شناسایی کنم و راه حل‌هایی برای تیم پیدا کنم.

در مورد روحیه تیم

بازیکنان خیلی ناامیدد، اما اراده‌ قوی‌ای دارند و مطمئنم به زودی دوباره برمی‌گردند. حتی بعد از همه مشکلات، تسلیم نشدن و به جنگیدن ادامه دادن نشان می‌دهد روحیه‌ این تیم زیاد است. همه برای هم می‌جنگند. بله، بین بازیکنان روحیه‌ خوبی حاکم است. همه برای هم تلاش می‌کنند. هواداران هم از اول تا آخر بازی از ما حمایت کردند.

درباره صحبت با مالکان و اهداف منچستریونایتد

ما مرتب با هم صحبت می‌کنیم. در مورد چطوری بهتر شدن تیممان و پیشرفت کردنمان حرف می‌زنیم. همه با هم هستیم و باید با هم تلاش کنیم تا از این شرایط خارج بشیم. هدف منچستریونایتد کسب جام و رسیدن به بالاترین جایگاه لیگ برتر هست. در این شش سالی که مربی بود‌ه‌ام، همیشه موفق شدم هر فصل جام ببرم و این چیزی است که دنبالش هستیم.

+